شناسه خبر:30074
1399/7/21 13:20:35

استاندار کردستان اولویت اصلی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در این استان را تامین منافع مردم عنوان کرد و بر توجه به این مهم از سوی همه مدیران تاکید کرد.

بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه‌ای که با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در رابطه با رفع مشکل چند پروژه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: کمربندی غربی شهر مریوان، 10 درصد سهم شهرداری‌های استان که باید توسط وزارت راه و شهرسازی پرداخت شود و همچنین تأمین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن سه موضوعی است که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف آنها تصمیمات لازم گرفته شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته در روز خبرنگار، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن قول پرداخت 900 میلیون تومان برای ساماندهی محوطه مسکن مهر خبرنگاران را داده بود این اعتبار تا پایان هفته جاری تأمین و پرداخت می‌شود

استاندار کردستان به وضعیت کمربندی غربی شهر مریوان که به سمت مرز باشماق امتداد دارد اشاره کرد و ادامه داد: در این مسیر مشکلاتی از لحاظ تملک زمین‌های مورد نیاز جهت احداث این کمربندی وجود دارد که در صدد رفع آن هستیم.

مرادنیا یادآور شد: اگر این مسیر هر چه زودتر احداث نشود در آینده نه چندان دور با توجه به تردد بیش از حد ماشین‌های سنگین ممکن است جان مردم منطقه به خطر بیافتد و این را نمی‌توان با هیچ اعتباری جبران کرد.

وی در خصوص 10 درصد سهم شهرداری نیز بیان کرد: با توجه به اینکه این زمین‌ها در راستای شهرسازی و توسعه شهر انجام می‌شود ضروری است با دید مثبت وارد کار شویم تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

استاندار کردستان گفت: باید قبل از هر کاری منافع مردم را ببینیم که اگر دید خود را اینگونه تغییر دهیم بدون شک مشکلی در این خصوص ایجاد نمی‌شود و دستگاه‌های نظارتی نیز اگر بدانند حق مردم در این راه تضییع نشده است، بدون شک مشکلی برای کسی پیش نخواهد آمد.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 30074