شناسه خبر:32925
1399/9/12 11:52:11
به‌مناسبت گرامیداشت شهدای گران‌قدر مدافع سلامت؛

مسابقات آنلاین تکواندو در شهرستان ملایر برگزار شد

سپهرغرب، گروه ورزشی: هیئت تکواندو شهرستان ملایر با برگزاری مسابقات آنلاین تکواندو یاد و خاطره شهدای گران‌قدر مدافع سلامت را گرامیداشت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، یک دوره مسابقات آنلاین تکواندو به‎مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر مدافع سلامت به همت هیئت تکواندو شهرستان ملایر در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس و ترویج ورزش در خانه با هدف حفظ آمادگی جسمانی و مهارت‌های فنی ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار شد.

این مسابقات در دو سبک پومسه و کیوروگی در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به‌صورت آنلاین برگزار شد و شرکت‌کنندگان با ارسال کلیپ‌های تمرینی خود در اجرای حرکات نمایشی سبک‌های مورد نظر برای کارشناسان و داوران مربوطه در فضای مجازی، جهت کسب مقام‌های برتر آن باهم به رقابت پرداختند.

با نظر کارشناسان و داوران نفرات برتر این مسابقات انتخاب و به هیئت تکواندو شهرستان ملایر معرفی شدند تا ضمن تجلیل و تقدیر از این عزیزان نسبت به تشکیل تیم‌های رده‌های پایه تا جوانان برای پساکرونا اقدامات لازم از سوی هیئت انجام شود.

این مسابقات در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه انجام شده که از استقبال خوبی از سوی ورزشکاران برخوردار بوده و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی و به‌روز ورزشی خود و همچنین مسابقات در فضای مجازی شده‌اند.

شناسه خبر 32925