شناسه خبر:33290
1399/9/19 09:44:57

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به‎صورت غیر حضوری خبر داد.

شیرزاد جمشیدی از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان به‎صورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت را در استان به‎صورت غیر حضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن «برق من» در کشور، گفت: با این اپلیکیشن دسترسی آسان به خدمات فراهم شده و هم‌استانی‌ها می‌توانند آن را نصب و از 40 خدمت شرکت به‎صورت غیر حضوری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرم‌افزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است، افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش مشاهده صورت‎حساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به‎راحتی می‌توانند با مراجعه به این بخش‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شوند.

جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این اپلیکیشن وجود دارد و آن‎ها می‌توانند به این طریق آن را پرداخت کنند، گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشی‌ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکان‎پذیر است.

وی بیان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد، بلافاصله پاسخ داده می‌شود و درصورت نیاز به کار عملیاتی و مراجعه، بعد از آمدن اکیپ‌های عملیاتی و انجام کار، به‎صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.

شناسه خبر 33290