سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» بهصورت غیر حضوری خبر داد.
شیرزاد جمشیدی از ارائه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان بهصورت الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت را در استان بهصورت غیر حضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.
وی با اشاره به راهاندازی اپلیکیشن «برق من» در کشور، گفت: با این اپلیکیشن دسترسی آسان به خدمات فراهم شده و هماستانیها میتوانند آن را نصب و از 40 خدمت شرکت بهصورت غیر حضوری بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه نرمافزار «برق من» در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است، افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان بهراحتی میتوانند با مراجعه به این بخشها از خدمات شرکت بهرهمند شوند.
جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این اپلیکیشن وجود دارد و آنها میتوانند به این طریق آن را پرداخت کنند، گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشیها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذیر است.
وی بیان کرد: با ورود به این اپلیکیشن و ثبت درخواست، اطلاعات سریع به همکاران ارجاع و پیرو آن با ارسال پیامک به مشترک اطلاعرسانی میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد، بلافاصله پاسخ داده میشود و درصورت نیاز به کار عملیاتی و مراجعه، بعد از آمدن اکیپهای عملیاتی و انجام کار، بهصورت سیستمی به مشترک اعلام میشود.
شناسه خبر 33290