شناسه خبر:33667
1399/9/25 10:47:10

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان گفت: داوطلبان خیر و نیکوکار بیش از یک ‌میلیارد و 700 میلیون تومان به هلال‌احمر استان کمک کردند.

پیام جلالی ضمن تقدیر از خیرین استان، اظهار کرد: خدمت بی‌منت به مردم و انجام اقدامات بشردوستانه، امدادی و عام‌المنفعه نشان افتخار داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است.

وی تصریح کرد: داوطبان خیر و نوع‌دوست با میل، رغبت و انگیزه برای ارائه خدمات بشردوستانه به هم‌نوعانشان تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان در پیشگیری از ویروس کرونا نیز همچون بحران‌های گذشته، تسکین آلام بیماران کرونایی و کادر درمان استان شدند، پزشکان و پرستاران که پای کار آمدند تا باری از دوش کادر درمان بردارند و در این راه سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار، توزیع گسترده بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار در دو مرحله، توزیع گسترده ماسک و ژل ضد عفونی در دو مرحله، پرداخت مساعدت درمانی به مددجویان، کمک به تجهیز آشیانه بالگرد جمعیت هلال‌احمر و انجام پروژه‌های داوطلبی به ارزش بالغ‌بر یک ‌میلیارد و 700 میلیون تومان بخشی از کمک‌های داوطبان خیر و نیکوکار استان کردستان در 9 ماه اخیر بوده است.

جلالی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همواره در حوادث و بحران‌ها پای کار می‌آیند و هرکس هرچه دارد، در طبق اخلاص می‌گذارد تا مبادا دلی مکدر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در پایان با بیان اینکه هلال‌احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، عنوان کرد: همواره کمک‌های خیرین و نیکوکاران استان با نهایت شفافیت و با حضور خود این عزیزان تهیه و توزیع شده و به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

شناسه خبر 33667