شناسه خبر:34638
1399/10/13 11:23:24

سپهرغرب، گروه خبر: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: دو‌هزار و792 خانوار مددجو در استان طی 9 ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده‌اند.

رضا طاهری با اشاره به ایجاد پنج‌هزار و 411 فرصت شغلی در استان طی 9 ماهه امسال، گفت: بیش از چهار هزار فرصت شغلی با پرداخت وام‌های قرض الحسنه اشتغال و باقی از طریق کاریابی‌ها و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است

وی افزود: در این مدت 163 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مددجویان بهره‌مند از وام‌های اشتغال در صورت موفقیت در شغل و درآمدزایی پایدار خودکفا می‌شوند، عنوان کرد: 2792 خانوار مددجوی مجری طرح‌های اشتغال در 9 ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده‌اند.

طاهری بیان کرد: این مددجویان خودکفا شده طی سه‌سال اخیر طرح‌های شغلی خود را با دریافت وام‌های اشتغال ایجاد کرده و هم‌اکنون فعالیت‌های شغلی آنان به مرحله پایداری و درآمدزایی رسیده است.

وی با یادآوری اینکه مجریان طرح‌های اشتغال از نظارت‌های فنی و تخصصی ناظرین مجرب کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، تأکید کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد به‌دلیل اعمال نظارت‌ها و ارائه راهنمایی‌ها از پایدارترین مشاغل به‌شمار می‌روند.

شناسه خبر 34638