شناسه خبر:34765
1399/10/15 00:36:52
با حضور فرمانده سپاه ایلام؛

17 زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

سپهرغرب، گروه خبر: هم‌زمان با سالروز گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، 17 زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند.

ظهر روز شنبه هم‌زمان با سالروز گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان قضائی، آیین آزادسازی 17 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در ایلام برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این آیین با اشاره به شهادت سردار دل‌ها، گفت: حاج‌قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و درنهایت فیض شهادت نصیب ایشان شد.

سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی نه‌تنها شکست آمریکا و هم‌دستانش را در پی دارد، بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام‌های تروریستی آمریکا برای جهانیان شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام همچنین افزود: بسیج در اشتغال، تأمین جهیزیه و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وارد شده و با نهضت ایجادشده امروز 17 زندانی جرایم غیر عمد و درمجموع مرحله اول و دوم 28 زندانی در ایلام آزاد می‌شوند.

 

شناسه خبر 34765