سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان همدان گفت: از 20 دیماه ثبت درخواست مجوز برای ترددهای ضروری فقط بهصورت الکترونیکی انجام میشود.
محمدعلی محمدی اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی، پیشگیری از تجمع جمعیت و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه 20 دیماه 99 درخواست مجوز ترددهای ضروری فقط بهصورت الکترونیکی از متقاضیان گرفته میشود.
وی افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستانها با وضعیت نارنجی و قرمز دارند، باید به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، پس از ثبت درخواست کد رهگیری صادر میشود.
فرماندار همدان تصریح کرد: پس از ثبت درخواست، اطلاعات بارگذاریشده از سوی فرمانداری بررسی میشود و حداکثر پس از 24 ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
محمدی گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضائی، اداری و خدماتی و فقط با ارائه مدارک معتبر صادر میشود.
وی افزود: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.
فرماندار همدان اظهار کرد: مجوز تردد فقط برای سفر به شهرستانهای با وضعیت نارنجی و قرمز صادر میشود و تردد ضروری بین شهرستانهای با وضعیت زرد بیمانع است.
محمدی افزود: مردم برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد، نارنجی و قرمز) هر شهرستان باید با فرمانداری مقصد تماس بگیرید.
وی با تأکید بر اینکه تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد، گفت: متقاضیان ترددهای ضروری میتوانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند؛ محدودیتهای تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسیها نمیشود.
شناسه خبر 35082