شناسه خبر:36007
1399/11/9 10:29:01

سپهرغرب، گروه ورزشی: دبیر هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه در پایان زمان قانونی برای ثبت‌نام ریاست هیئت فوتبال استان همدان، تنها 6 نفر در این انتخابات ثبت‌نام کردند گفت: فدراسیون فوتبال زمان انتخابات را تعیین و به صورت رسمی به مجمع انتخاباتی هیئت استان ابلاغ خواهد کرد.

مهدی بوجاریان با اشاره به انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام این دوره از انتخابات تا ساعت 20 روز دوشنبه مورخ 6 بهمن‎‌ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در زمان مقرر 6 کاندیدا به صورت رسمی ثبت‌نام خود را نهایی کردند و چند نفری هم بعد از ثبت‌نام، انصراف خود را رسماً اعلام کردند افزود: به صورت رسمی برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان، عباس صوفی، کمال عربیان، محمدتقی رحیمی، علی ضمیری‌کامل، بابک صمدیان و صفر بهارلو مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه علی خسروی داور بین‌المللی و بازنشسته کشورمان نیز در این دوره ثبت‌نام کرده بود که شب گذشته با ارسال نامه‌ای رسماً انصراف خود را اعلام کرد اضافه کرد: با توجه به زمان‌بَر بودن دریافت استعلامات سوء پیشینه قضایی و تست عدم اعتیاد، این 6 کاندیدا تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 9 بهمن‌ماه مدارک خود را تحویل دهند که در غیر این صورت به صورت اتوماتیک از گردونه انتخابات خارج خواهند شد.

وی بیان کرد: پس از جمع‌آوری تمام مدارک، عملیات بررسی و دریافت تأیید صلاحیت از مراجع ذی‌صلاح انجام خواهد شد و دست آخر نیز اسامی کاندیداها و مدارک آنها به فدراسیون ارسال خواهد شد.

بوجاریان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال زمان انتخابات را تعیین و به صورت رسمی به مجمع انتخاباتی هیأت استان ابلاغ خواهد کرد خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این مجمع هنوز مشخص نیست اما به احتمال بسیار قوی در نیمه دوم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 36007