شناسه خبر:36426
1399/11/19 09:05:43


سپهرغرب، گروه دوران طلایی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: ایام دهه فجر به 32 روستا خدمات پزشکی و دارویی رایگان در قالب نیات واقفین ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدحسن رضوی از توزیع سبد غذایی بین نیازمندان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: با آغاز دهه فجر پویشی از سوی خدام بقعه متبرکه امام‌زاده حسین (ع) برگزار و یک‌هزار پرس غذا بین نیازمندان با کمک خیرین و مرکز افق این بقعه متبرکه توزیع شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به 32 روستا با اعزام تیم پزشکی، هدف از اجرای این برنامه‌ها را تکریم چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح گفتمان و پیام‌های حیات‌بخش انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم مثال‌زدنی است، ابراز کرد: باید با اطلاع‌رسانی در این زمینه، ضمن ایجاد یأس در بین دشمنان مبنی بر القای ناامیدی در کشور، در راستای ایجاد نشاط اجتماعی سهیم باشیم.

شناسه خبر 36426