شناسه خبر:36732
1399/11/27 10:06:28

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفندماه خبر داد و گفت: داوطلبان حین ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند.

محمدعلی محمدی روز گذشته با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفندماه، اظهار کرد: ثبت‌نام فقط در فرمانداری همدان انجام می‌گیرد، بنابراین تمام داوطلبان شهرهای همدان، قهاوند، جورقان و مریانج باید به فرمانداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر زمینه‌سازی برای ثبت‌نام داوطلبان فراهم شده است، ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی برگزار شده تا مقدمات اجرای مطلوب این مهم فراهم شود.

فرماندار شهرستان همدان ضمن تأکید بر اینکه کاندیداها در حین ثبت‌نام باید دارای گواهی عدم سوء پیشینه باشند، تصریح کرد: از سه ماه قبل هم اعلام کردیم که داوطلبان گواهی عدم سوء پیشینه خود را بگیرند و حین ثبت‌نام همراه آن‌ها باشد تا زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.

وی بیان کرد: کسانی که تمایل دارند برای کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کنند، گواهی سوء پیشینه را دریافت کنند، زیرا فرآیندی زمان‌بر است و به ایام ثبت‌نام موکول نکنند.

محمدی خاطرنشان کرد: شرط مدرک تحصیلی داوطلبان نیز همچنان از مقطع کارشناسی به بالا است و تغییراتی در این بخش وجود ندارد.

 

شناسه خبر 36732