شناسه خبر:36920
1399/11/30 11:11:41

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخواست کرد کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبان‌های این شهرداری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: بی‌شک شیوع ویروس کرونا در جهان یکی از بحران‌های ناگواری بود که زندگی و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد و همچنین موجب درگذشت بسیاری از هم‌وطنانمان شد.

وی بیان کرد: قطعاً مردم دنیا هیچگاه تلاش جهادگونه کادر درمانی در یک سال اخیر را از یاد نخواهند برد و همه مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی و جان‌فشانی این عزیزان هستند.

این مقام مسئول گفت: بعد از کادر درمان نیروهای خدوم و زحمتکش خدمات شهری شهرداری‌های سراسر کشور هم در طول یک سال اخیر با تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و کاهش شیوع این ویروس منحوس به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند.

صیدی افزود: تولید واکسن کرونا و تزریق فاز نخست به کادر درمانی کشور یکی از خوشایندترین خبرها بود.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد: حال که فرآیند تزریق واکسن کرونا آغاز شده است، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان‌های خدوم شهرداری سنندج را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهند.

شهردار سنندج از شهروندان هم درخواست کرد: با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یار و یاور کادر درمان باشیم و گام مهمی در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برداریم.

شناسه خبر 36920