سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرمآباد گفت: به دلیل هزینهبر بودن تونلهای پروژه و نیاز عملیات تونلسازی به ادوات خاص، تکمیل پروژه نیازمند حمایت ویژه مالی است.
علی سپهوند اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء از اولین روزهای وقوع سیل در شهرستان پلدختر برای کمک به مردم این شهر در مناطق سیلزده حضور پیدا کرد و فعالیتهای عمرانی خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه پس از سیل در راستای جلوگیری از آسیبهایی که به مسیر جاده پلدختر وارد شد یک جاده جدید و ایمن برای این مسیر طراحی شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء مسئول اجرای قطعه اول این پروژه بوده که طول آن بیش از 14/5 کیلومتر است و در مسیر آن چندین تونل قرار دارد.
سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرمآباد بیان کرد: قرارگاه خاتم فعالیت خود را از شهریور سال گذشته آغاز کرده است و بر اساس برآوردها بایستی ظرف 36 ماه آینده پروژه را تکمیل کند، اما تحقق این امر در صورتی میسر است که دولت به تعهدات مالی خود عمل کند.
سپهوند با اشاره به اینکه مسئولان استان و نمایندگان برای تکمیل به موقع این پروژه بایستی اعتبارات مورد نیاز آن را تأمین کنند، تصریح کرد: به دلیل هزینهبر بودن تونلهای پروژه و نیاز بیشتر عملیات تونلسازی به ادوات خاص و تأسیسات حین اجرا نیاز به حمایت ویژه کارفرما از نظر مالی هست و در صورت تحقق این امر سرعت حفاری تونلها به عنوان مقاطع بحرانی پروژه برای تکمیل طرح و بهرهبرداری از آن افزایش چشمگیری خواهد یافت.
شناسه خبر 37546