شناسه خبر:38583
1400/1/13 13:46:34

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام از جمله استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است و در این زمینه نیز توانسته در سطح کشور رتبه نخست را کسب کند.

 سردار شاکرمی در جلسه قرارگاه استانی طرح شهید سلیمانی که با حضور بسطامی سرپرست معاونت سیاسی استانداری و رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در استان و جمعی از مسوولین برگزار شد، گفت: طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌های معنوی است که با کمترین هزینه در خدمت مردم است.

وی افزود: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک تیم‌های بسیج و کادر درمانی در زمینه شناسایی و رهگیری بیماران کرونایی و انجام تست از کسانی که با بیمار در ارتباط بوده‌اند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده و استان ایلام در این زمینه در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام از جمله استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است؛ در اجرای فاز یک طرح شهید سلیمانی و از ابتدای آذر ماه سال ۹۹ تا اخر اسفند، میزان فوتی‌ها  ۹۸ درصد و میزان بستری‌ها ۸۹ درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۵۲ پزشک، ۲۷۶ پرستار، ۳۵۲ بهورز و بیش از ۳۴۰۰ نیروی داوطلب بسیجی در این طرح به کارگیری شده‌اند. 

سردار شاکرمی گفت: امسال به نسبت سال گذشته بیشتر نیازمند ورود جدی مردم و مسوولان هستیم و متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم با افت شدید مواجه شده است.

وی افزود: در ایام نوروز همراهی مردم ضعیف‌تر شده، پروتکل‌های بهداشتی از سوی عده‌ای رعایت نمی‌شود و از این حیث ناراضی هستیم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه همه مسوولان باید جهادگونه در طرح شهید سلیمانی ورود پیدا کنند، ادامه داد: هر گونه کم کاری از سوی مسوولان قابل توجیه نیست و متاسفانه عدم مدیریت قوی و صحیح در مبادی ورودی و خروجی به خصوص از سمت شهرستان دهلران باعث شده تا دو شهرستان ما در وضعیت قرمز قرار گیرد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38583