شناسه خبر:40327
1400/2/18 10:33:48

سپهرغرب، گروه کافه کتاب: بیش از 60 شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف کاغذ و مقوا برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

رضا امیدی رئیس چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا با اشاره به ثبت‌نام 60 شرکت در نمایشگاه گفت: تقریبا ٥٠ درصد فضای اختصاص یافته به نمایشگاه تکمیل شده اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی ثبت‌نام همچنان در حال انجام است و تا آخر اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: ظرفیت سالن ٣٥ که اصلی‌ترین سالن نمایشگاه است اکنون تکمیل شده و سالن‌های دیگر نیز در دست جانمایی است و امیدواریم از نظر متراژ و تعداد رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.

امیدی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت کرونا در اردیبهشت‌ماه تثبیت و بهبود داشته باشد، عنوان کرد: در این صورت می‌توانیم مشارکت کننده خارجی هم داشته باشیم و در این زمینه با فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان برای حضور در نمایشگاه و ارایه توانمندی‌ها و محصولات جدید رایزنی خوبی داشته‌ایم.

وی یادآور شد: حضور فعالان حوزه کاغذ و مقوای هندوستان از نظر مشارکت‌کننده و هیئت تجاری می‌تواند وضعیت مناسبی برای نمایشگاه به همراه داشته باشد ولی منوط به تثبیت کرونا است.

امیدی در ادامه همچنین درباره برگزاری دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی نیز توضیح داد: قرار بود همایش نیمه اول اردیبهشت برگزار شود که متاسفانه تا برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی به تعویق افتاده است اما تلاش می‌کنیم قبل از نمایشگاه یا در دوران برگزاری آن، همایش را نیز برگزار کنیم.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا 30خرداد تا 2 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شناسه خبر 40327