شناسه خبر:40485
1400/2/21 09:41:25
رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با خانواده مرحوم زارعی:

مددکاری مهم‌ترین مأموریت کارکنان زندان‌ها است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: تربیت زندانیان و کمک به بازگشت آن‌ها به جامعه و در یک عنوان مددکاری، مهم‌ترین مأموریت کارکنان زندان‌ها است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج‌محمدی در ادامه سفر یک‌روزه به همدان در دیدار با خانواده مرحوم زارعی، از کارکنان اداره کل زندان‌های همدان بیان کرد: ما در همه شرایط قدردان زحمات همکاران، کارکنان و مددکاران سازمان زندان‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: مرحوم زارعی که به نیک‌نامی در بین زندانیان و همکاران معروف است، برای ما و کارکنان زندان‌ها یک الگو محسوب می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با تأکید بر اینکه امسال حمایت ویژه‌ای از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها صورت می‌گیرد، عنوان کرد: برخی از زندانیانی که ما از آن‌ها مراقبت می‌کنیم، حتی خانواده ایشان حاضر به تحملشان نیستند و مجموعه کارکنان زندان‌ها برادرانه و پدرانه به آن‌ها خدمت می‌کنند.

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه پست مددکاری ما یکی از مهم‌ترین پست‌های سازمان زندان‌ها است، خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی ما در سازمان زندان‌ها مددکاری است. کارکنان و مددکاران سازمان زندان‌ها مأموریت سنگینی برعهده دارند.

رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با ابراز همدردی با خانواده مرحوم زارعی، بیان کرد: ما علاوه‌بر تعهد سازمانی، تعهد انسانی داریم و از مجموعه خود حمایت می‌کنیم.

شایان ذکر است مرحوم زارعی چندی پیش به‌علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

 

شناسه خبر 40485