شناسه خبر:40805
1400/2/28 13:03:49

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی، از کاهش تصادفات طی اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: این رویداد به‌دلیل کاهش ترددها و اعمال محدودیت‌ بوده است.

فرخ جمالی از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در همدان خبر داد و اظهار کرد: به‌دلیل شرایط نارنجی همدان و کنترل بیماری کرونا، همچنان تردد خودروهای غیر بومی در همدان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال قانون 560 خودرو طی ایام عید فطر در همدان، گفت: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با پشتیبانی نیروی انتظامی و همراهی نیروی مقاومت بسیج در سه نوبت به‌صورت شبانه‌روزی در ورودی‌های شهر مستقر شده و اجازه ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان را ندادند و با متخلفان برخورد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه میزان تصادفات خودروها در اردیبهشت‌ماه امسال به نسبت سال گذشته در همدان کاهش داشته است، افزود: این موضوع به‌دلیل کاهش ترددها بوده، اما چند روزی است بعد از ظهرها شاهد افزایش ترددها در داخل شهر هستیم و امکان افزایش تصادفات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این‌روزها نگرانی ما بیشتر از سوی موتورسیکلت‌سواران است که امیدوارم خانواده‌ها به این مسئله توجه کنند و این وسیله نقلیه را در اختیار فرزندان کم‌سن‌وسال خود قرار ندهند؛ چون اغلب فاقد گواهینامه‌ و کلاه ایمنی هستند و با انجام حرکات نمایشی تهدید بزرگی برای عابرین پیاده شده‌اند.

شناسه خبر 40805