شناسه خبر:41067
1400/3/3 11:41:46

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون مردم استان علیه ویروس کرونا، گفت: همه دستگاه‌های باید در زمینه واکسیناسیون بسیج شوند و به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند.

«هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونای استان در سرسرای شهدای دولت استانداری اظهار کرد: مدیر هر دستگاهی که نسبت به واکسیناسیون و قرار دادن تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کوتاهی کند، عزل خواهد شد.

وی افزود: درحال حاضر اولویت جدی در بحث مقابله با کرونا، واکسیناسیون افراد است که خوشبختانه این کار در استان چند هفته‌ای است شروع شده و همه باید همکاری کنیم تا این روند به نحو احسن انجام شود.

استاندار کرمانشاه حفظ سلامت مردم را ضروری دانست و گفت: امکانات دولتی متعلق به تمام آحاد جامعه است؛ ازاین‌رو باید همه دستگاها در این راستا امکانات خود را برای حفظ سلامت جامعه به‌کار گیرند.

بازوند افزود: استانداری کرمانشاه در گام نخست پای کار آمده و حتی یخچال اتاق مدیران هم در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد تا مشکلی در بحث واکسیناسیون مردم پیش نیاید.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان ناظر بر روند همکاری ارگان‌های دولتی برای واکسیناسیون نظارت خواهد کرد و گزارش‌ها در زمینه کم‌کاری را به ستاد مقابله با کرونا گزارش می‌دهد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پشت سر گذاشتن اوج شیوع چهارم بیماری کرونا، گفت: هرچند در دوران اوج شیوع چهارم وضعیت بهتری نسبت به استان‌های دیگر داشتیم، اما متأسفانه تاکنون 333 نفر از مردم استان را در این اوج شیوع از دست داده‌ایم و امیدواریم با همکاری مردم میزان تلفات این اوج افزایش نیابد.

بازوند افزود: با وجود این تعداد تلفات، استان ما وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها داشت و همین امر نشان می‌دهد که مردم همکاری خوبی داشته و کادر بهداشت و درمان تلاش بسیاری داشته‌اند و سایر دستگاه‌ها نیز همکاری کرده‌اند.

 

شناسه خبر 41067