شناسه خبر:41528
1400/3/12 10:03:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های همدان از زندان نهاوند بازدید کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، رضا ذوالفعلی‌نژاد در زندان نهاوند حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده آن مجموعه قرار گرفت.

وی پس از بازدیدی که در بدو ورود از آشپزخانه و انبار مواد غذایی داشت، در قسمت پذیرش و آمار رایانه و همچنین افسر نگهبانی زندان حضور یافته و ضمن دیدار با کارکنان مربوطه، به نظارت و بررسی امور جاری واحد آمار و رایانه و دفاتر افسر نگهبانی پرداخت.

این مقام مسئول در ادامه از قسمت‌های مختلف داخلی زندان شامل قرنطینه، بند 1 و بند 2 بازدید و به دیدار چهره به چهره با مددجویان بند جوانان پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

ذوالفعلی‌نژاد طی سخنانی در جمع مددجویان اظهار کرد: سعی کنید که ساعاتی را در زندان به خود اختصاص دهید و به این فکر کنید که چرا هم‌اکنون در زندان حضور دارید، درصورتی که می‌بایست در کانون گرم خانواده می‌بودید. به هر عنوان و هر دلیلی به زندان معرفی شده‌اید، باید با صبر، بردباری و توکل بر خدای متعال به تهذیب نفس پرداخته و از توفیق توبه و بازگشت به خدای خویش غافل نشوید و بدانید درصورت توبه واقعی، برکات و توفیقات الهی به فرد توبه‌کننده نازل خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به مددجویان بیان کرد: از فرصت‌هایی که زندان در زمینه برنامه‌های فرهنگی و اشتغال دراختیارتان قرار می‌دهد، نهایت استفاده و بهره‌برداری لازم را داشته باشید و در کلاس‌های فرهنگی و اشتغال شرکت فعال کنید و همچنین در هنگام مرخصی و رأی باز شدن، نسبت به صیانت و خودمراقبتی اهتمام ویژه داشته باشید و از فرصت مرخصی و رأی باز شدن برای رفع مشکلات خود و خانواده استفاده کنید.

مدیرکل زندان‌های همدان توضیحاتی درخصوص تسهیلات حقوقی از قبیل عفو موردی و مشروط، شرایط استفاده از مرخصی و رأی باز شدن به مددجویان ارائه کرد.

در این بازدید که حدود 6 ساعت به طول انجامید، مدیرکل زندان‌های همدان در پایان از پروژه‌های در دست ساخت زندان نهاوند نیز بازدید و رهنمودهایی را در این زمینه ارائه کرد.

شناسه خبر 41528