شناسه خبر:41822
1400/3/22 09:21:51

سپهرغرب، گروه خبر: عضو اسبق شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: اگر شورای توانمند و کارآمد از سوی مدم انتخاب شود، قطعاً می‌توان به توسعه و پیشرفت شهر امیدوار شد.

حاج‌سلطان هادی گفت: مهم‌ترین اساس توفیق خدمت‌گزاری اعضای شوراهای اسلامی شهر در این نهاد اجتماعی آن است که بدون انگیزه‌های جناحی و سیاسی خدمت کنند.

وی با بیان خصوصیات اعضای شورای اسلامی شهر، افزود: داشتن روحیه جمعی و شورایی و تخصص، ازجمله ویژگی‌هایی است که اعضای شورای اسلامی شهر باید آن‌ها را دارا باشند.

هادی با اشاره به اهمیت برنامه‌محوری کاندیداها، گفت: افراد باید در موضوعات مهمی همچون ترافیک و بازگشایی معابر و و در زمینه عمران و آبادانی، فرهنگی و اجتماعی برنامه داشته باشند.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار است، اظهار کرد: اگر فرد مناسبی به‌عنوان شهردار انتخاب شود، تأثیر چشمگیری در وضعیت شهر ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی شهر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت شهر را برعهده دارد که این مهم نیز با تعامل و همکاری مدیریت شهری و شورا محقق می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بی‌شک مردمی که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی زمینه حیات و بقای شوراها را فراهم کرده‌اند، بیش از هر چیز به دنبال اجرایی شدن مطالبات خود و توسعه و عمران و آبادانی شهرشان هستند.

هادی یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهر اسدآباد را احداث پارکینگ طبقاتی دانست و گفت: با توجه به بار ترافیکی و افزایش تردد خودروها، ایجاد این مهم باید بیش از گذشته در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد قرار بگیرد.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شهرداری باید حذف پارکینگ منازل و پاساژها را از دستور کار خود خارج کند و تنها به جریمه اکتفا نکند، چراکه در آینده نزدیک شهر اسدآباد با معضل ترافیک مواجه خواهد شد.

هادی ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افرادی شایسته، تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار کشور است.

وی گفت: ملت بزرگ ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کرده و با هشیاری و حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند؛ بنابراین بار دیگر با حضور ارزشمند خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین و پُرافتخار دیگری از شکوه و عظمت حضورشان را به رخ جهانیان خواهند کشید.

شناسه خبر 41822