شناسه خبر:42003
1400/3/26 09:16:19

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های استان از بازداشتگاه همدان بازدید سرزده انجام داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، رضا ذوالفعلی‌نژاد به همراه افشون، معاون اداری مالی در محل بازداشتگاه همدان حضور یافتند و از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده آن مجموعه قرار گرفتند.

در این بازدید که با هدف بازدید و نظارت بر وضعیت عمومی زندان و مددجویان شامل موارد بهداشتی، غذایی و اقدامات فرهنگی و تربیتی و ورزشی مددجویان انجام گرفت، از تمامی خوابگاه‌ها بازدید شد و با تک‌تک مددجویان به دیدار چهره به چهره پرداختند و با نشست صمیمانه با آنان ضمن راهنمایی و مشاوره‌های اصلاحی و تربیتی، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مددجویان بودند.

مدیرکل زندان‌های همدان در این بازدید بر توجه به وضعیت معیشتی مددجویان، پیگیری مستمر و روزانه پرونده‌های قضائی آنان، استفاده بیشتر از امکانات هواخوری و فضای باز و افزایش خدمات رفاهی مددجویان و همچنین درخصوص پُر کردن اوقات فراغت مددجویان با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی تأکید کرد.

در پایان مدیرکل زندان‌های استان همدان از وضعیت موجود اظهار رضایت و از رئیس بازداشتگاه و سایر همکاران مجموعه برای تلاش‌ها و زحمات انجام‌گرفته قدردانی کرد.

شناسه خبر 42003