شناسه خبر:44713
1400/5/31 09:35:35
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

مطالبات مردم برای مدیران و مسئولان در رأس امور قرار گیرد

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مطالبات مردم از مهم‌ترین کارهایی‌ است که باید برای مدیران و مسئولان در رأس امور قرار گیرد.

فاطمه مقصودی در مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی دو روستای گوشه محسن بن علی و خایان اظهار کرد: مطالبات مردم از مهم‌ترین کارهایی‌ است که باید برای مدیران و مسئولان در رأس امور قرار گیرد.

وی افزود: در راستای حمایت از ورزشکاران شهرستان بروجرد، ایجاد فضای ورزشی بهتر و تقویت این امر و همچنین به‌منظور تحقق بخشیدن به مطالبات مردمی و درخواست‌های آن‌ها به روستای گوشه محسن بن علی و خایان آمده تا این زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی را کلنگ‌زنی کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: روستای گوشه محسن علی و خایان از روستاهای پُرجمعیت شهرستان است که ظرفیت‌های جوان و مستعد بسیاری در امر ورزش دارد که باید به خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها اهمیت داده شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های زمین چمن مصنوعی در دو روستای گوشه محسن بن علی و خایان، هرکدام به مساحت یک‌هزار متر مربع است که برای مینی‌فوتبال کاربری دارند.

مقصودی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: هرکدام از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 750 میلیون تومان ظرف سه ماه به بهره‌برداری می‌رسند و در اختیار جوانان عزیز این روستاها قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با اصلاح روشنایی ورزشگاه طالقانی این شهرستان نیز گفت: در این مراسم که به اتفاق امان‌الهی، مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام گرفت، بازدیدی هم از ورزشگاه طالقانی شهرستان بروجرد داشتیم، این ورزشگاه مشکلات روشنایی داشت که حدود 150 میلیون تومان از اعتبارات تعمیرات استان هزینه شد تا سیستم روشنایی ورزشگاه اصلاح شود، اما باز نیاز است که روشنایی تقویت تا تکمیل شود و این مورد را از طریق اعتبارات سال جدید برطرف می‌کنیم.

شناسه خبر 44713