شهردار مریانج عنوان کرد:
برندینگ شهری در اولویت شهرداری
سپهرغرب، گروه شهر: شهردار مریانج از اولویت این شهرداری برای برندسازی شهری خبر داد و گفت: در شهر مریانج بهدنبال حرکت به سمت شهرداری الکترونیک هستیم.
محسن معصومعلیزاده با اشاره به عملکرد شهرداری مریانج طی دو دوره حضور بهعنوان شهردار، اظهار کرد: نگاه ما در شهرداری طی هشت سال گذشته توسعه متوازن شهر و اجرای پروژههای اثرگذار و ماندگار در شهر بود.
وی ادامه داد: رویکرد شهرداری مریانج انجام پروژههای عمرانی و زیرساختی در راستای توسعه شهری و بهرمندی از پتانسیلهای موجود بود که در این زمینه تلاش شد در حوزههای فضای سبز، بهسازی معابر، اصلاح و ایجاد بوستانها، بهسازی و ایجاد شبکه دفع آبهای سطحی و پروژههای درآمدزا و... در ساختار شهری مریانج اجرایی شود.
شهردار مریانج گفت: خوشبختانه با حمایت و تدابیر اعضای شوراهای قبلی شهر و مشارکت خوب شهروندان فهیم مریانج، در چهارسال گذشته که یکی از سختترین دوران اقتصادی حاکم بر جامعه بود، توانستیم با کمترین مشکل مالی به روند تلاش ماندگار خود ادامه دهیم.
معصومعلیزاده توسعه شهر مریانج را بهعنوان دروازه غربی همدان مهم برشمرد و افزود: شهر مریانج همواره بهعنوان یک هویت مستقل و در راستای دروازه ورودی شهر همدان از جهات مختلف دارای کارکردهای مناسبی بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پروژه مهم عمرانی در ورودی شهر داریم که از نظر شهری بسیار قابل توجه است افزود: تعویض جداول بلوار ارتش، بهسازی عمرانی و اِلمان میدان کربلا در راستای زیباسازی ورودی شهر مریانج و به تبع آن ورودی شهر همدان است.
شهردار مریانج حرکت به سمت درآمدزایی را یکی از اولویتهای شهرداری مریانج دانست و عنوان کرد: در چهار سال پیشِ رو باید به سمتی حرکت کنیم که شهرداری دارای درآمدزایی پایدار باشد و قطعاً پروژههایی ازجمله ساختمان تجاری شهرداری با چهار هزار متر مربع زیربنا، یکی از پروژههای مهم و اثرگذار در این بخش است.
معصومعلیزاده از شروع مطالعات بر روی طرح برندینگ شهری یا برندسازی برای شهر مریانج خبر داد و افزود: مریانج به عنوان یک شهر مذهبی با پیشینه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور مطرح است.
وی تصریح کرد: همین امر خود یک امتیاز ویژه است که شهر مریانج را نسبت به دیگر شهرهای استان و حتی کشور متمایز کرده و باید با بهرهگیری از این ظرفیت، بهدنبال برندسازی شهر باشیم.
شهردار مریانج اظهار کرد: وجود نماد و شعار تبلیغاتی برای یک شهر باعث میشود که شهر بهراحتی شناخته شود. این شناخته شدن با خود ارزشآفرینی ایجاد کرده و اثرگذاری آن را میتوان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه درآمد شهروندان و افزایش سرمایهگذاری برای توسعههای آتی مشاهده کرد.
معصومعلیزاده تأکید کرد: در کنار متمایز شدن شهر و شناخت آن برای گردشگران، در واقعیت لوگو و شعار یک شهر میتواند غرور مدنی، ملی و بومی آن شهر را بالا برده و اتحاد جامعه آن شهر را انسجام بخشد.
وی از حرکت مریانج به سمت شهرداری الکترونیک خبر داد و گفت: در مجموعه شهرداری تمام زیرساختها برای الکترونیکی شدن امور فراهم است اما حرکت کامل به سمت این طرح نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی است.
وی خاطرنشان کرد: در دوره جدید با حمایت اعضای محترم شورای شهر قطعاً به سمت این مهم حرکت خواهیم کرد تا شهروندان بدون نیاز حضوری به شهرداری، ادارات و دستگاههای اجرایی، بتوانند امورات خود را انجام دهند.
شناسه خبر 45896