شناسه خبر:46101
1400/6/29 08:55:19

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص‌های دولت در انتخاب مدیران انقلابی‌گری، روحیه جهادی، توانمندی‌های اجرایی و مردمی بودن است.

محمد رشیدی با اشاره به اینکه استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان باید مدیر انقلابی باشد، اظهار کرد: در این اواخر مطالبی در مورد ابقای استاندار فعلی کرمانشاه مطرح شده است که بنده به‌عنوان نماینده استان می‌گویم مردم در انتخابات برای تغییر رأی دادند و نسبت به عملکرد دولت قبلی انتقاد جدی دارند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم سبب ناراحتی و نارضایتی جدی آنان شده است، بیان کرد: به‌‌یقین رأی مردم استان کرمانشاه به آیت‌الله رئیسی برای تغییر در سیستم اجرایی و مدیران اجرایی در کل کشور بوده و این رأی ملاک شایسته‌سالاری است.

رشیدی با بیان اینکه به گفته رئیس‌جمهور شاخص‌های دولت در انتخاب مدیران انقلابی‌گری، روحیه جهادی، توانمندی‌های اجرایی و مردمی بودن است و براساس این شاخص‌ها انتصابات انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در همه دوره‌هایی که در سیستم اجرایی مملکت با رأی مردم در مورد رئیس‌جمهور تغییر اجرا شده، وزیران و نمایندگان عالی دولت در استان‌ها به‌طور طبیعی تغییر کرده‌اند.

رشیدی با بیان آنکه این خواست نماینده استان کرمانشاه است و هر نماینده‌ای مستقل بوده و نظر خود را راساً اعلام می‌کند و ما در ابراز نظرات و آرای خود به هیچ کسی وکالت نمی‌دهیم، گفت: بنده به‌عنوان نماینده استان کرمانشاه خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان هستم تا با خدمات ویژه دولت انقلابی کام مردم شیرین شود و امیدواریم با روی کار آمدن جوانان انقلابی و روی کار آمدن مدیری توانمند، این اتفاق در استان رخ دهد.

شناسه خبر 46101