شناسه خبر:49937
1400/9/28 09:40:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف 40 قبضه سلاح جنگی کلت کمری و 80 تیغه خشاب مربوطه و چهار هزار و 449 عدد فشنگ جنگی در نوار مرزی هنگ پاوه خبر داد.

سردار کیاست سپهری روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح غیر مجاز مطلع شدند و جهت دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء احتمالی آن‌ها، بلافاصله تمهیدات لازم را به‌کار گرفتند.

وی افزود: پس از اعزام تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی مرزداران هنگ مرزی پاوه به معابر نفوذی، قاچاقچیان را که درحال ورود به کشور بودند، مشاهده کرده و اقدامات لازم را جهت متوقف و دستگیر کردن آن‌ها انجام داده و موفق به دستگیری سه نفر از قاچاقچیان شدند که در بررسی کوله‌های قاچاقچیان، 40 قبضه سلاح جنگی کلت کمری و 80 تیغه خشاب مربوطه و چهار هزار و 449 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان ضمن قدردانی از زحمات مرزداران سخت‌کوش این فرماندهی در سرتاسر حوزه مأموریتی استان، تصریح کرد: مرزداران ما در یگان‌های مرزی در سخت‌ترین شرایط نیز اجازه هیچ‌گونه قانون‌گریزی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

شناسه خبر 49937