شناسه خبر:50061
1400/10/1 11:35:44
آییین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت گاز استان همدان برگزار شد

محمدصادق محبی‌نظر مدیرعامل شرکت گاز همدان شد

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت گاز استان همدان برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، با حضور مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، معاونان و مدیران صنعت گاز در استان و رؤسای ستادی شرکت گاز استان همدان، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت گاز استان همدان در روز شنبه 27 آذرماه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت گاز استان همدان، حکم انتصاب محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل جدید این شرکت را اعطا کرد.

سیدجلال نورموسوی ضمن تجلیل و تکریم از عبدالله فیاض مدیرعامل سابق شرکت گاز استان همدان و سابقه درخشان شرکت گاز استان همدان در زمینه گازرسانی و گسترش شبکه انتقال و توزیع گاز در غرب کشور و نیز تربیت مدیران تراز، بیان کرد: دکتر محبی‌نظر از نیرو‌های جوان و نخبه صنعت گاز در استان همدان است که امیدواریم با حضور ایشان در سِمت جدید و بهره گرفتن از نیروی انسانی با تجربه و خلاق این صنعت در استان همدان، شاهد تحول در بخش‌های مختلف شرکت گاز استان همدان باشیم.

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان با ستودن تلاش‌ها و خدمات ارزنده مدیران و کارکنان شرکت گاز استان طی دهه‌های گذشته و اعلام اینکه از همه این تجربه‌ها به بهترین وجه استفاده خواهد شد، گفت: شرکت گاز استان همدان شرکت خدمات‌رسان است و اولویت اول ما خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت مردم که ولی نعمت انقلاب هستند و عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امر خدمت‌رسانی به مردم فهیم و نجیب ایران اسلامی است.

محمدصادق محبی‌نظر تصریح کرد: اکنون که شبکه گازرسانی به تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان تکمیل شده است، نوسازی تجهیزات و زیرساخت‌های شرکت، گسترش خدمات الکترونیک و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه‌شده توسط شرکت گاز را باید در اولویت کار قرار دهیم.

محمدصادق محبی‌نظر، مدیر جدید شرکت گاز استان همدان دانش‌آموخته‌ دکترای مهندسی برق قدرت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رتبه سوم کنکور متمرکز دکترای تخصصی و فارغ‌التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی ارشد است.

همچنین او پیش از این رئیس نظارت بر تعمیرات ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، دبیر کشوری قطب تخصصی برون‌سپاری شرکت انتقال گاز ایران، دبیر کارگروه برق و ابزار دقیق، عضو انجمن مکاترونیک ایران و عضو انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران بوده است.

در این مراسم عبدالله فیاض، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان همدان نیز با تشریح دستاورد‌های شرکت گاز استان همدان طی سال‌های گذشته، این دستاورد‌ها را مرهون تلاش جمعی کارکنان و مدیران این شرکت دانست و از آنجایی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، از همه همکاران خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

 

شناسه خبر 50061