شناسه خبر:52117
1400/11/18 10:55:16

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار آجین بیان کرد: آسفالت معابر در اولویت کار شهرداری آجین قرار دارد.

علیرضا قیصری ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: امید است با دریافت قیر رایگان از سوی دولت بتوانیم معابر تعیین‌شده را در سال آینده آسفالت کنیم.

شهردار آجین با بیان اینکه زیباسازی شهری مبحث بسیار گسترده‌ای است که با توجه به اعتبارات محدود آنچنان که باید نمی‌توان کارها را پیش برد، ادامه داد: خوشبختانه با تعامل مطلوب شورای اسلامی شهر و شهرداری همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم که در راستای تحقق برنامه‌های درنظر گرفته‌شده حرکت کنیم.

قیصری در ادامه به تکمیل پروژه ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: با صرف بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و 23 میلیارد ریال از محل درآمدهای منابع داخلی، طبقه اول ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسید.

شهردار آجین از پرداخت صددرصد مطالبات و معوقات کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: درحال حاضر 80 درصد مطالبات پیمانکاران شهرداری نیز پرداخت شده است.

قیصری ابراز کرد: تجهیز ماشین‌آلات عمرانی شهرداری، خرید 30 عدد باکس جمع‌آوری موقت پسماند شهری استاندارد، خرید 40 عدد سطح زباله استاندارد و مکانیزه و همچنین مجهز کردن ماشین حمل زباله مکانیزه 660 لیتری از فعالیت‌های شهرداری آجین در سه ماه اخیر بوده است.

اصلاح هندسی میدان امام علی (ع) ورودی شهر، زیرسازی مسیر کُندرو بلوار امام علی (ع)، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی شهر، جدول‌گذاری و زیرسازی معابر فرعی، تکمیل ساخت کانال فصلی شهر، تکمیل ساختمان آتش‌نشانی و شهرداری و توسعه و تجهیز تپه باستانی و جنگلی ستران، ازجمله برنامه‌های عمرانی سال 1401 شهرداری آجین است که قیصری به آن‌ها اشاره کرد.

شهردار آجین به تخفیف 30 درصدی عوارض نوسازی نیز اشاره کرد و گفت: به‌مناسبت دهه مبارک فجر شهروندان آجینی می‌توانند عوارض خود را تا پایان سال جاری به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

شناسه خبر 52117