شناسه خبر:53482
1400/12/23 09:38:53

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 اسفند ماه 1400 تا 15 فروردین ماه 1401 در استان برگزار می‌شود.

نورالله دلخواه اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف این پویش، کمک به ارتقای ایمنی ترددکنندگان وسایل نقلیه شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف و استراحت بعد از رانندگی طولانی برای رفع خستگی، افزایش دانش عمومی رانندگی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های این سازمان برای ارتقای فرهنگ ایمنی است.

وی افزود: در ایام نوروز ایستگاه فرهنگی نوروزی با هدف خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات استقرار شده و اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی توزیع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: 12 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در محورهای مواصلاتی سطح استان آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند تا خدمات لازم را در تمام ساعات شبانه‌روز به مسافران نوروزی ارائه نمایند.

دلخواه با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود، افزود: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شناسه خبر 53482