شناسه خبر:53752
1401/1/16 08:56:35

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ضیافت 1401 با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرا و نظارت بر نحوه عرضه مواد پُرمصرف ماه رمضان تشدید شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت 1401 با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالاهای پُرمصرف در این ماه مبارک آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به افزایش تقاضای برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن، زولبیا و بامیه، کنترل بازار ضروری به نظر می‌رسد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی ازجمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

یونسی ادامه داد: طرح ضیافت 1401 از روز گذشته آغاز شده و در این راستا وضعیت توزیع کالاهای یادشده در مراکز تولیدی، توزیعی، بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به‌عنوان رکن قضائی بازار تنها مکلف به رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم است؛ با این وجود بر پایش مداوم و متمرکز عرضه کالا در بازار با همکاری سایر نهادهای مسئول نظارت دارد.

شناسه خبر 53752