شناسه خبر:54172
1401/1/24 09:42:49

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت کاراته استان همدان گفت: امسال به دنبال کسب عناوین جهانی و تصاحب جایگاه‌های بین‌المللی در مسابقات این رشته ورزشی هستیم.

سیدمهدی وفایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته توانستیم در میادین بین‌المللی به ویژه مسابقات آسیایی بر سکوهای قهرمانی قرار بگیریم و به طور قطع امسال این رویکرد با توان و قدرت بیشتری بکار دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال تلاش ما حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی و آسیایی است و براین اساس با حمایت از قهرمانان استانی به دنبال تصاحب سهمیه‌های تیم ملی هستیم.

وفایی، سال گذشته را برای هیئت کاراته استان همدان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 2 دوره اردوی رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان هرکدام در همدان برگزار شد که تاثیر بسزایی در ارتقای سطح علمی و عملی مربیان، داوران و ورزشکاران رشته کاراته استان داشت.

وی با اشاره به اینکه 2 مربی مستعد این استان به‌عنوان مربیان تیم ملی در بخش بانوان و آقایان رقابت‌های آسیایی حضور داشتند، گفت: همچنین 2 همدانی برای نخستین‌بار به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند و که یکی از آن‌ها موفق به حضور در مسابقات آسیایی و کسب نشان برنز آسیا شد.

وفایی افزود: در سال جدید نیز برگزاری مسابقات لیگ در بین شهرستان‌های استان در دستور کار است تا افراد توانمند برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شوند.

شناسه خبر 54172