شناسه خبر:57076
1401/4/6 08:22:14

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست و کارکنان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان با امام‌جمعه کبودراهنگ دیدار کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه اسدالله سلطانی به همراه جمعی از کارکنان این مرکز و فرمانده و سربازان یگان حفاظت به‌منظور دیدار و تبریک هفته قوه قضائیه در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا باقری، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان کبودراهنگ حضور یافتند.

در این دیدار امام‌جمعه کبودراهنگ با تقدیر و تشکر از حضور کارکنان اردوگاه کاردرمانی وحرفه‌آموزی همدان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، قوه قضائیه را یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای نقش بی‌بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و برقراری عدالت دانست.

وی شغل زندانبانی را پُرصعوبت و درعین‌حال بسیار پُراجر برشمرد و خدمت به قشر آسیب‌پذیر مددجویان و خانواده‌های آنان و تلاش در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه را مورد رضای خداوند متعال عنوان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری همچنین از زحمات و تلاش‌های سرپرست و مجموعه همکاران در اردوگاه کاردرمانی در سنگر اصلاح و تربیت قدردانی کرد.

در جریان این دیدار اسدالله سلطانی، سرپرست اردوگاه کاردرمانی نیز با اشاره به اینکه صیانت از کرامت انسانی و تلاش برای عدالت و تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالت‌های مهم دستگاه قضائی است، درخصوص فعالیت‌های این مرکز در حوزه‌های مختلف ازجمله اشتغال و حرفه‌آموزی، فرهنگی و تربیتی، احکام و عقاید، برگزاری مراسمات مذهبی و ملی، مسابقات ورزشی و اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در مددجویان، این برنامه‌ها را دارای اهمیت ویژه و نقش مهم در تغییر بینش و رفتار مددجویان دانست و بر ضرورت توجه به آموزه‌های دینی در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأکید کرد.

شناسه خبر 57076