شناسه خبر:57607
1401/4/22 08:56:42
معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

مدرسه فوتبالی‌ها در زمین چمن تازه‌تأسیس شهرداری همدان پا به توپ شدند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: از روز گذشته بازیکنان ثبت‌نامی در مدرسه فوتبال در زمین چمن تازه‌تأسیس باشگاه شهرداری همدان پا به توپ شدند.

علیرضا شریفی در گفت‌وگو با سپهرغرب ضمن اشاره به پایان یافتن عملیات راه‌اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان، اظهار کرد: از روزی که به‌عنوان معاون ورزش در باشگاه شهرداری مستقر شدم، راه‌اندازی چمن مصنوعی باشگاه یکی از اولویت‌های اصلی‌ام بود.

وی افزود: با حمایت‌های مدیریت شهری، بلاغی رئیس سازمان، ابرارخرم رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، جلیلوند معاون‌ خدمات شهری و پیگیری‌هایی که با پیمانکار پروژه نصرپور و یزدان انجام شد، روند راه‌اندازی این چمن بیش‌ازپیش تسریع شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه شبانه‌روز برای راه‌اندازی این چمن تلاش کردیم، گفت: در 10 روز گذشته بیش از 100 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری‌های مناطق همدان از صبح اول وقت تا پاسی از شب برای راه‌اندازی این زمین تلاش کردند‌.

شریفی خاطرنشان کرد: نمی‌خواستیم بیش از این شرمنده خانواده‌هایی که در مدرسه فوتبال شهرداری فرزندان خود را ثبت‌نام کرده‌اند، بشویم.

وی با عذرخواهی از شهروندان همدانی در تأخیر به‌وجودآمده، بیان کرد: تعداد جلسات مدرسه فوتبال شهرداری همدان برای جبران تأخیر در برگزاری کلاس‌ها اضافه خواهد شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی شهرداری همدان بزرگ‌ترین چمن مصنوعی احداثی توسط مدیریت شهری و تحفه کوچکی برای شهروندان همدانی است.

شناسه خبر 57607