شناسه خبر:57722
1401/4/25 08:29:44

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یک‌هزار و 365 خدمت دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم شهرستان نهاوند در کلینیک سیار دندانپزشکی ارائه شد.

ندا دادایی اظهار کرد: کلینیک سیار فعالیت خود را در شهرستان نهاوند از ابتدای خردادماه آغاز کرده و در 25 روز کاری در 25 روستا و منطقه عشایری شهرستان نهاوند حضور یافته است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی و تحقق شعار عدالت در سلامت یکی از اهداف این مجموعه است و با راه‌اندازی مجدد کلینیک سیار دندانپزشکی، خدمات رایگان شایانی به مناطق محروم ارائه کرده است.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: یکی از اهداف کلینیک سیار دندانپزشکی رفع کامل نیاز منطقه‌ای است که در آن دندانپزشک حضور ندارد.

دادایی اولویت اصلی کلینیک سیار دندانپزشکی را ارائه خدماتی چون معاینه، ترمیم، کشیدن دندان شیری، پالپ زنده دندان، فیشورسیلانت و جرم‌گیری کامل عنوان کرد.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های لازم به کودکان و دانش‌آموزان از دیگر اهداف این کلینیک‌ها است تا با دریافت آموزش صحیح از مشکلات بعدی آن‌ها پیشگیری شود.

شناسه خبر 57722