مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از برگزاری میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با حضور مدیر کل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت، همزمان با سفر ریاست جمهورو هیأت دولت به استان همدان، برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعان خبر داد.
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از برگزاری میز ارتباطات مردمی وزارت نفت با حضور مدیر کل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت، همزمان با سفر ریاست جمهورو هیأت دولت به استان همدان، برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعان خبر داد.
به گفته محبینظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با توجه به اینکه شرکت گاز استان همدان میزبان مدیران خطوط انتقال منطقه هفت و شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان بود براساس صورتجلسات تنظیمی اقدامات لازم جهت اطلاعرسانی استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت نفت مربوط به سفر ریاست جمهوری به عموم مردم استان از طریق نصب بنر، پرتال سازمانی و رسانههای استان به صورت گسترده انجام شده و طی روزهای5 و6 مردادماه از ساعت 8 صبح لغایت 18عصر به تمامی درخواستهای مردمی رسیدگی شد.
محبی نظر افزود: به منظور پاسخگویی به سئوالات و رسیدگی به شکایات شهروندان استان همدان، کارشناسان واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت با حضور در میز خدمت وزارت نفت که با حضور دیگر مدیران خطوط انتقال گاز و مدیر پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان تشکیل شد طی دو روز کاری نسبت به بررسی، راهنمایی و انجام امور مراجعان مرتبط با حوزه شرکت گاز استان همدان اقدام نمودند.
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی وزارت نفت افزود: تلاش مجموعه مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان همدان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان است و به طور قطع پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم شریف در ارتقای کمی و کیفی خدماترسانی این شرکت مؤثر خواهد بود.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت نیز ضمن تشکر از میزبانی شرکت گاز استان همدان در برپایی میز ارتباطات مردمی عنوان کرد: در دولت سیزدهم، توجه به مشکلات مردم در اولویت است و هدف مجموعه وزارت نفت برخورداری هرچه سریعتر تمامی مردم شهر و روستا از نعمت گاز طبیعی که سوخت پاک و ارزان و یکی از محورهای توسعه است بوده و تلاش میشود تمامی درخواستهای مراجعین شرکتهای تابعه وزارت نفت به میز ارتباطات مردمی با جدیت تمام پیگیری شود.
شناسه خبر 58359