شناسه خبر:58379
1401/5/10 09:00:27

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان سرپل‌ ذهاب از تجهیز و اتصال 98 درصد از خبازی‌های این شهرستان به دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند خبر داد و از مردم خواست برای خرید نان حتماً کارت بانکی همراه خود داشته باشند.

«مهدی حیدری» روز یکشنبه افزود: از حدود دو ماه پیش و هم‌زمان با سراسر کشور کار نصب کارت‌خوان‌های هوشمند در شهرستان سرپل ذهاب شروع شد و با تلاش‌های صورت‌گرفته تا به امروز 98 درصد از خبازی‌ها به این سامانه وصل شدند و تعداد اندک باقی‌مانده هم در چند روز آینده به این سامانه متصل خواهند شد.

سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با بیان اینکه خرید از طریق دستگاه‌هایی که به‌صورت هوشمند است انجام می‌شود، گفت: در این دستگاه‌ها نوع نان، میزان و قیمت فروش را در هر واحد نانوایی مشخص کرده است.

وی هدف از اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها را نظارت بهتر و دقیق‌تر بر تهیه و توزیع آرد و نان، جلوگیری از آزادفروشی آرد و انتقال یارانه آرد از درب کارخانه به درب نانوایی‌ها عنوان کرد.

حیدری تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه تغییری در سهمیه آرد نانوایی‌ها ایجاد نمی‌شود و همچنین هیچ‌گونه افزایشی در قیمت نان نخواهیم داشت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.

شناسه خبر 58379