شناسه خبر:58925
1401/5/27 08:57:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به آموزش تیم‌های تخصصی خانه‌های هلال غرب کشور در همدان، گفت: مهارت و آموزش اصلی‌ترین قسمت در چرخه مدیریت بحران است.

علی سنجربگی صبح روز گذشته در حاشیه آغاز به کار کارگاه آموزشی ضمن خدمت تیم‌های تخصصی خانه‌های هلال غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی می‌تواند موجب آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه و پیشگیری از بحران و حوادث در آن شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه به میزبانی استان همدان و با حضور 6 استان آغاز به کار کرده است، گفت: ‌توانمندسازی مدیران از مهم‌ترین اهداف ما برای برگزاری این دوره تخصصی بوده؛ چراکه مهارت و آموزش اصلی‌ترین قسمت در چرخه مدیریت بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان تأکید کرد: مدیران با آموزش و گذراندن کارگاه‌های آموزشی ضمن خدمت با کسب دانش کافی می‌توانند برای آحاد جامعه و نیروهای تحت مدیریت خود راهنمای خوبی باشند.

وی ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، گفت: جمعیت هلال‌احمر در هشت سال دفاع مقدس نقش پُررنگی در امداد و نجات رزمندگان داشته و دارا بودن صدها شهید و ایثارگر در این نهاد خود یادگاری از این دوران است.

شناسه خبر 58925