شناسه خبر:59088
1401/5/31 09:19:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 100 گشت محسوس و نامحسوس در ایام اربعین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه جهت برقراری نظم و امنیت مستقر هستند.

محمد حیدری روز گذشته در جمع خبرنگاران از استقرار 100 گشت محسوس و نامحسوس در ایام اربعین در محورهای مواصلاتی استان جهت برقراری نظم و امنیت خبر داد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده تا اول مهرماه به‌دلیل پایان تعطیلات تابستانی و همچنین مراسم باشکوه اربعین حسینی ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین باشد که در این راستا 85 تیم محسوس و 15 تیم نامحسوس در مسیر تردد زائران اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه محور‌های مواصلاتی استان در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد، پلیس راه کرمانشاه با تمام ظرفیت برای تردد امن زائران اربعین و روان‌سازی ترافیک تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه علت بیشتر تصادفات اربعین سال گذشته خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است، ابراز کرد: رانندگان درصورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی سریعاً در محلی ایمن خودروی خود را پارک کرده و با پیاده‌ شدن از خودرو و رفع خستگی و به‌دست آوردن هوشیاری کامل، نسبت به رانندگی در ادامه مسیر اقدام کنند.

 

شناسه خبر 59088