شناسه خبر:59367
1401/6/7 09:34:35

سپهرغرب، گروه خبر: مجتمع 9 کلاسه شهید قاسم سلیمانی زرین‌دشت شهرستان دره‌شهر در پنجمین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مدیران با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام روز یکشنبه در این آیین اظهار کرد: مجموعاً برای این 9 کلاس 80 میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 14 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت هزینه شده است.

جلال حمره ادامه داد: با بیان اینکه تاکنون پروژه‌های زیادی با همکاری و همراهی بنیاد برکت در استان ایلام ساخته و تکمیل شده است، افزود: در این پروژه مشارکت بنیاد برکت در فاز سه و در تجهیز مجتمع بود.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این مجتمع قریب‌ چهار هزار و 560 متر مربع است، ادامه داد: مجتمع آموزشی برکت شهید قاسم سلیمانی دارای 9 باب کلاس درس، آزمایشگاه، اتاق اداری و نمازخانه، سلف سرویس، 10 هزار متر مربع زمین و هر آنچه که لازمه یک مجتمع مدرن است، می‌باشد.

حمره اضافه کرد: با توجه به اینکه در این مجتمع همه امکانات و ملزومات دانش‌آموزان ازجمله خوابگاه فراهم است و این امر باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه دانش‌آموزان خواهد شد.

شناسه خبر 59367