شناسه خبر:59598
1401/6/13 09:35:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از اهدای بیش از دو هزار جلد کتاب به کانون‌های فرهنگی مساجد همدان خبر داد.

میثاق گودرزی صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار و 200 نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مدیریت غرب کشور به کتابخانه‌های استان همدان اهدا شده که از این تعداد، دو هزار و 180 نسخه به کانون‌های فرهنگی مساجد اهدا شده و در دسترس اهالی کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کتاب‌ها حدود 600 میلیون ریال برآورد می‌شود، تصریح کرد: حمایت از کتابخانه‌های مناطق محروم به‌خصوص در روستاها و مناطق کم‌برخوردار، از اهداف مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: درتلاش هستیم کتاب‌های اهدایی از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بوده و حمایت از کتابخانه‌های مناطق محروم به‌صورت مستمر باشد.

وی از همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در اجرای این برنامه و هماهنگی برای ارتباط با کتابخانه‌ها قدردانی کرد و یادآور شد: سال گذشته بیش از 10 هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مدیریت غرب کشور بین کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.‌‌‌‌

شناسه خبر 59598