شناسه خبر:60973
1401/7/17 09:06:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از افتتاح 179 خانه هلال در همدان خبر داد و گفت: کیفی‌سازی خانه‌های هلال در دستور کار بوده و درحال حاضر بیش از 110 مورد از آن‌ها در استان فعال است.

علی سنجربگی از افتتاح 179 خانه هلال در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق سهمیه تاکنون باید 110 خانه هلال در استان افتتاح می‌شد که بیش از این تعداد انجام شده و به 179 مورد رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه درحال حاضر بیش از 110 خانه هلال در استان فعال است، گفت: برنامه امسال کیفی‌سازی خانه‌های هلال است تا به اهداف از پیش تعیین‌شده برسند و یکی از موضوعات ویژه ارائه آموزش‌ها در این مراکز بوده که به‌طور جدی در دستور کار است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از آموزش افزایش تاب‌آوری افراد در برابر حوادث طبیعی در خانه‌های هلال خبر داد و با اشاره به نیاز برخی از بیماران به دستگاه اکسیژن‌ساز و امانات این تجهیزات درمانی از سوی هلال‌احمر، بیان کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون بانک امانات تجهیزات پزشکی استان به‌طور مستمر دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن تهیه کرده و به بیماران امانت داده است.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر نیز بیماران می‌توانند به معاونت بانک امانات تجهیزات پزشکی واقع در خیابان جهان‌نما و شعب جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها مراجعه کنند و تجهیزاتی مثل دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، واکر و ویلچر امانت بگیرند و استفاده کنند.
این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای بیماری کرونا بیش از سه هزار دستگاه اکسیژ‌ن‌ساز و کپسول اکسیژن امانت داده شده و درحال حاضر نیز با کاهش بیماران ترافیکی برای امانات این تجهیزات نیست و افراد می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را تهیه کنند.

شناسه خبر 60973