شناسه خبر:64606
1401/10/14 09:37:22
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

سردار سلیمانی عامل اصلی شکست داعش در منطقه است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس سپاه استان کردستان، گفت: حاج قاسم سلیمانی جریان‌ساز اسلام ناب و گسترش‌دهنده انقلاب اسلامی در جهان بوده و عامل اصلی شکست داعش در منطقه بوده است.

سردار حسینی، امروز در جلسه گرامیداشت سومین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با است به حضور انقلابی مردم در برنامه‌های انقلابی استان طی یک ماه اخیر اظهار کرد: حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف دشمن را با شکست مواجه کرده است.
وی حضور دانش‌آموزان در گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی را نقطه عطف انقلاب ذکر کرد و افزود: حاج محمود سنگابی، یکی از همرزمان شهید سلیمانی از کردستان عراق بوده که از مهمانان ویژه برنامه امروز در استان کردستان است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس سپاه استان کردستان، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی جریان ساز اسلام ناب و گسترش‌دهنده انقلاب اسلامی در جهان بوده و عامل اصلی شکست داعش در منطقه بوده است.
حسینی ادامه داد: او شهید راه آزادی قدس، معنوی و اسلامی بود و با تشکیل محور مقاومت اسلامی برای همه مسلمانان استقلال‌طلب، الگوی آزادی بود و امروز او الگوی همه جهانیان است.
از همرزمان شهید سلیمانی در سلیمانیه عراق در ادامه این مراسم اظهار کرد: کردستان عراق با وجود جنگ با داعش و تقدیم شهیدان زیادی در راه نابودی این توطئه‌ بزرگ، جز با همت و کمک حاج قاسم سلیمانی نمی‌توانست داعش را شکست دهد.
سردار محمود سنگابی، افزود: حاج قاسم نماد آزادی‌خواهی و مبارزه‌طلبی در منطقه است و کردستان عراق تلاش‌های این بزرگ مرد را برای رهایی از دست داعش فراموش نخواهد کرد و تاریخ شاهد رشادت‌های این بزرگ مرد است.
وی، سردار دل‌ها دین بزرگی بر گردن مردم کردستان عراق و تمام جهانیان به‌واسطه نابودی داعش دارد ادامه داد: شجاعت و بی‌باکی، ولایت‌پذیری و ولایت باوری از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی بوده است.

شناسه خبر 64606