شناسه خبر:64649
1401/10/15 09:57:15

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کنگاور با بیان اینکه این شهرستان به‌عنوان دروازه ورودی استان در حوزه سفر و ورود مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: نوروز امسال مسافران و گردشگران روزهای متفاوتی را در این شهرستان تجربه خواهند کرد.

«فرزاد الماسی» روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان کنگاور اظهار کرد: قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد در کنار آثار تاریخی همچون معبد آناهیتا و طبیعی همچون سراب‌های بی‌نظیر و ممتاز، بر اهمیت گردشگری شهرستان افزوده است.
وی افزود: وجود معبد آناهیتا و امامزاده ابراهیم در دل شهر، همواره مورد توجه شمار زیادی از گردشگران نوروزی بوده است و امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی مناسب شاهد افزایش چشمگیر این بازدیدها از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان باشیم.
الماسی بر ضرورت خدمات‌رسانی مناسب توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای ستاد سفر شهرستان تأکید کرد و گفت: کنگاور پیشانی استان کرمانشاه است و ما باید در بدو ورود گردشگران، چهره زیبای استان را به آن‌ها نشان دهیم.
الماسی بر لزوم آمادگی کامل ادارات عضو ستاد برای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود در ایام نوروز تأکید کرد و افزود: برای شکل‌گیری یک نوروز متفاوت باید همه ظرفیت‌های اداری و بخش خصوصی را به‌کار بگیریم و شهرستان را به شکل مناسبی معرفی کنیم.
فرماندار شهرستان کنگاور در خاتمه تأکید کرد: ما و ستاد اجرایی خدمات سفر مصمم هستیم که شرایط مطلوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

شناسه خبر 64649