شناسه خبر:65147
1401/11/1 12:01:40

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به اینکه 241 نیروی پاکبان در منطقه سه همدان مشغول پاک‌سازی معابر بودند، تصریح کرد: حدود 700 تُن نمک و ماسه در سطح معابر پخش شده است

امیر نوری با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه سه در برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر همدان، اظهار کرد: در ساعات اولیه بارش برف نیروهای شهرداری منطقه سه پای کار آمدند و خدمات‌رسانی به شهروندان آغاز شد.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه سه همدان افزود: در این ایام یک گریدر، 8 دستگاه بابکت و 8 دستگاه کمپرسی، 6 دستگاه لودر،8 دستگاه نمک پاش دستی، یک اکیپ فوری در شهر به کار گرفته شدند.
وی با اشاره به اینکه 241 نیروی پاکبان در منطقه سه همدان مشغول پاک‌سازی معابر بودند، تصریح کرد: حدود 700 تُن نمک و ماسه در سطح معابر پخش شده است.
نوری با بیان اینکه 45 سانتی‌متر بارش برف در سطح شهر همدان داشتیم، گفت: درحال حاضر که سه روز از بارش برف سپری می‌شود، تمامی معابر اصلی و فرعی و کوچه‌ها پاک‌سازی و بازگشایی شدند.
وی با اشاره به اینکه در مدیریت این مسئله بابکت‌ها در شهر مستقر شدند اما با توجه به اینکه میزان بارش بالا بوده به نظر کار کُند پیش می‌رود اما واقعاً اقدامات مهمی درحال انجام است، ابراز کرد: از شهروندان می‌خواهیم که خودروهای خود را در معابر کم‌عرض پارک نکنند تا عملیات برف‌روبی روان باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه سه همدان با بیان اینکه شهروندان نسبت به تخلیه برف از حیاط منازل و یا جلوی مغازه‌ها به سطح معابر اصلی خودداری کنند چراکه باعث لغزندگی این معابر خواهند شد، افزود: در این شرایط مدام باید گریدر و تیغه‌ها کار کنند و معابر اصلی باز شوند.

شناسه خبر 65147