شناسه خبر:66272
1401/12/1 09:52:18

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با تمهیدات پیش بینی شده مدارس استان در ایام تعطیلات نوروزی روزانه پذیرای بیش از چهار هزار و 300 نفر گردشگر خواهد بود.

«فرزین یاوری» روز یکشنبه اظهار کرد: برای تعطیلات عید نوروز امسال این اداره کل 863 اتاق را برای اسکان مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی پیش بینی کرده است که این تعداد امسال در مقایسه با پارسال 20 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: این تعداد اتاق در قالب 107 مرکز شامل مدارس، خانه‌های معلم و دیگر اماکن اسکان متعلق به آموزش و پرورش است که 600 اتاق در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها واقع شده اند.
معاون پژوهش و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: از مجموع اتاق‌های پیش بینی شده 57 اتاق در 2 باب خانه معلم واقع شده است که در نظر داریم خانه معلم شماره سه شهر کرمانشاه را نیز که در تاق بستان واقع شده است را نیز تا پیش از تعطیلات عید نوروز تجهیز سازیم که در آن صورت 32 اتاق دیگر نیز به ظرفیت خانه‌های معلم این شهر افزوده خواهد شد.
یاوری اضافه کرد: اتاق‌های پیش‌بینی‌شده برای اسکان مسافران در سه رده تقسیم بندی شده است که شامل رده ویژه که دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه مشترک است، رده الف که دارای همه امکانات رده ویژه به غیر از تخت است و رده ب که عمدتا در مناطق و شهرستان‌ها واقع شده اند شامل یخچال و تلویزیون مشترک است.

شناسه خبر 66272