شناسه خبر:66594
1401/12/8 09:19:53

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 34 قلم کالا با تخفیف پنج تا 25 درصد در طرح "فجر تا فطر" در این استان توزیع می‌شود.

«غلامرضا ملکی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان مرکزی، افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، روغن، شکر، مواد پروتئینی، حبوبات و لبنیات در طرح فجر تا فطر با تخفیف پنج تا 25 درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان مرکزی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
وی از توزیع 260 تن کالای اساسی در طرح فجر تا فطر استان مرکزی خبرداد و اظهار کرد: 60 تن برنج و 200 تن شکر توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی این استان تامین و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان توزیع می‌شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تامین کالای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب را از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان، طرح فجر تا فطر در راستای تامین کالاهای اساسی مردم در استان اجرا می‌شود.
ملکی افزود: در این طرح در راستای تسهیل در توزیع و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی، کالاهای مورد نیاز مردم با بهره‌گیری از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان مرکزی توزیع می‌شود.

شناسه خبر 66594