شناسه خبر:67057
1401/12/20 09:49:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با ورود جدی دستگاه قضایی استان، 20 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده اراضی کمربندی بهشت محمدی سنندج به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع روز گذشته (چهارشنبه) رفع تصرف و از سودجویان بازپس گرفته شد.

 حجت‌الاسلام سید حسین حسینی روز پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در امر حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان، این اقدام در یک روز تعطیل (چهارشنبه) با حضور متولیان اعضای قرارگاه جهادی ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال استان انجام شد.
وی افزود: این اقدام با حضور دستگاه‌های متولی شامل جهاد کشاورزی، امور آب و راهداری و با امکانات سخت افزاری و هماهنگی با شهرداری سنندج در کمتر از یک ساعت انجام شد.
رئیس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: ارزش این ساخت و سازهای غیرمجاز که در محدوده اراضی مرغوب داخل شهر سنندج و کمربندی بهشت محمدی بود، بیش از 20 میلیارد تومان است که با این اقدام دست سودجویان و دلالان از تصرف به این ساخت و سازها کوتاه ماند.
حسینی با اشاره به اینکه این اقدام انعکاس بسیار خوبی از لحاظ بازدارندگی در مرکز استان کردستان داشته است، یادآور شد: مقابله دستگاه قضائی استان با هرگونه تصرف و دست‌درازی به بیت‌المال، اراضی ملی و منابع طبیعی با قدرت هرچه تمامتر ادامه دارد و به هیچ وجه به متصرفان، اجازه ساخت و ساز غیرمجاز داده نخواهد شد.

شناسه خبر 67057