شناسه خبر:67220
1401/12/23 10:37:09

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه پایان سال از ساعت 18 روز سه‌شنبه در معابر درون‌شهری این شهرستان اعمال می‌شود.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 18 در بلوارهای فهمیده، ارم، سعیدیه، کاج، اسلامیان از میدان بیمه و بلوار غنی‌زادگان، ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین از ساعت 6 عصر تا یک بامداد ورود هرگونه موتورسیکلت در ساعت طرح ممنوع است و درصورت تردد موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از رانندگانی که منزل آن‌ها در محدوده طرح ترافیکی چهارشنبه پایان سال قرار دارد خواست تا پیش از ساعت تعیین‌شده به منزل مراجعه کنند؛ در غیر این صورت برای ورود به محدوده طرح باید بیمه‌نامه به همراه داشته باشند.
وی تأکید کرد: رانندگانی که با پرتاب ترقه و مواد محترقه اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کنند، خودرویشان توقیف می‌شود و طبق نظر مقام قضائی این وسایل نقلیه تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ می‌مانند.
سال گذشته 66 نفر از افرادی که به بهانه جشن چهارشنبه پایان سال اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کردند، دستگیر شدند.
همچنین حوادث چهارشنبه پایان سال 1400 در استان همدان دو فوتی (نوجوان 17 ساله همدانی و 18 ساله فامنینی) و 132 مجروح برجای گذاشت که نسبت به سال 1399 که حدود 80 مجروح بود، 30 درصد افزایش داشت.
امسال تاکنون نیز حوادث چهارشنبه پایان سال موجب مرگ یک نوجوان و مجروح شدن دو نفر دیگر شده است.

شناسه خبر 67220