شناسه خبر:67325
1401/12/25 09:56:01

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار گیلانغرب از آمادگی این شهرستان و انجام تدابیر و اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی مناسب به منظور ارایه خدمات مطلوب برای پذیرایی شایسته از مسافران و مهمانان نوروزی در ایام نوروز 1402 خبرداد.

«وحید محمدی» روز چهارشنبه افزود: به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مهمانان نوروزی در گیلانغرب امسال ستاد سفرهای نوروزی با 10 کمیته اجرایی در شهرستان تشکیل شده و هر کمیته با انجام تداییر و اقدام‌های لازم برای ایام نوروز آمادگی کامل دارند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای ماندگار دیار گیلانغرب را ترک کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به فروکش کردن تب ویروس کرونا امسال پیش بینی می‌شود که شاهد حضور شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گیلانغرب باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: مکان‌های اسکان، امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب نیز در گیلانغرب در راستای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.
محمدی ادامه داد: سه آموزشگاه با بیش از 20 کلاس درس مجهز به امکانات مناسب برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و همچنین سیاه چادرهای عرضه شیرینی و نان و محصولات و صنایع دستی محلی و بومی منطقه نیز در ورودی شهر گیلانغرب برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی برپا شده است.

شناسه خبر 67325