شناسه خبر:67420
1402/1/15 09:50:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: در حال حاضر 70 نانوایی در سطح استان در طرح "نهضت احیای نان کامل" شرکت کرده‌اند و نان کامل را با آرد کامل عرضه می‌کنند.

غلامرضا ملکی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان مرکزی تعداد نانوایی‌هایی که به طرح "نهضت احیای نان کامل" افزوده می‌شوند در حال افزایش است و استقبال خوبی از این اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر 70 نانوایی در سطح استان در این طرح شرکت کرده‌اند و نان کامل را با آرد کامل عرضه می‌کنند.
ملکی ادامه داد: نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی آغاز و به عنوان یک اقدام شاخص در سطح کشور مطرح شده و اقدامات آن در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا ایجاد زیرساخت‌های لازم برای نانوایی‌ها برای اتصال به این طرح و توزیع نان کامل و اطلاع رسانی به مردم و مصرف کنندگان نان کامل انجام می‌شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: مردم استان نیز خوشبختانه به خرید نان کامل رغبت نشان داده اند و در حال خرید هستند و این مهم در سطح نانوایی‌ها و خریدها مشاهده می‌شود.
ملکی بیان کرد: مقرر شده کمیته‌های تخصصی در خصوص تولید محتوا و اطلاع رسانی فعال‌تر شوند و اطلاع‌رسانی در این حوزه به صورت موضوعی و مستمر انجام شود، لذا تصمیم گرفته شد که در سطح استان پویش‌های مربوط به نان کامل راه اندازی و از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و... استفاده شود تا در حد امکان مزایای نان کامل به مردم معرفی شود تا بتوان با عرضه بیشتر این نوع نان سلامتی مردم را افزایش داد و لزوم مصرف این نان به یک باور عمومی در سطح استان تبدیل شود.
ملکی تاکید کرد: لیست نانوایی‌های شرکت کننده در این طرح در سایت‌ اداره کل غله بارگذاری می‌شود و از طریق فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد، همچنین شماره 3131133 با پیش شماره 0863 برای اطلاع رسانی و پاسخ به سوالات آماده پاسخگویی است.

شناسه خبر 67420