شناسه خبر:67461
1402/1/16 09:37:44

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در نوروز امسال شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

سردار القاصی‌مهر در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه‌های پلیس در جهت تحقق شعار سال، گفت: در نوروز امسال شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.
وی افزود: علیرغم افزایش 12 درصدی ترددات جاده‌‌ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصادفات جاده‌ای 50 درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های پلیس بر اساس شعار سال تدوین و برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برقراری امنیت در هر جامعه زیربنای تولید است پس می‌طلبد پلیس با حمایت دستگاه قضا زیرساخت‌های لازم را جهت افزایش تولید انجام دهد که این امر در سایه مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در جامعه است.
سردار القاصی‌مهر در ادامه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در استان خواند و گفت: برخورد با مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال است که امید است با حمایت دستگاه قضا در استان این امر محقق گردد.
وی در بخش پایانی سخنانش کاهش وقوع سرقت‌ها و کشف 325 کیلوگرم مواد مخدر را از اقدامات شاخص پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس خواند و تصریح کرد: پلیس به عنوان نهاد انقلابی همواره در کنار مردم بوده و جهت برقراری امنیت نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان‌ها در جامعه است.

شناسه خبر 67461