شناسه خبر:67610
1402/1/20 08:40:31

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسئول انجمن مینی‌فوتبال استان همدان گفت: سه بازیکن تیم اتحاد روستای زرامین سفلی نهاوند (که قهرمان جام پرچم استان همدان شد) در تست فنی تیم ملی مینی‌فوتبال شرکت خواهند کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، میثم ناصرنژاد با اعلام این مطلب، افزود: با توجه به برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در تمامی استان‌ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان و ثبت رکورد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سازمان‌یافته با مشارکت بیش از 27 هزار تیم روستایی، نخستین مرحله تست فنی با حضور بازیکنان مستعد از تیم‌های قهرمان این مسابقات 19 تا 22 فروردین‌ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: حسین احمدوند، امید احمدوند و محمد ترکاشوند از بازیکنان تیم اتحاد روستای زرامین سفلی نهاوند (که قهرمان جام پرچم استان همدان شد) در تست فنی تیم ملی مینی‌فوتبال شرکت خواهند کرد.

ناصرنژاد با اشاره به اینکه مسابقات مرحله نهایی جام پرچم در بخش آقایان و بانوان اردیبهشت‌ماه سال جاری با مشارکت تیم‌های قهرمان تمامی استان‌ها به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد، افزود: بهترین بازیکنان این رقابت‌ها انتخاب و به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی مینی‌فوتبال بانوان و آقایان دعوت خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسابقات جام جهانی 2023 مینی‌فوتبال ماه‌های اردیبهشت و خرداد سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها خواهد بود.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: تیم ملی مینی‌فوتبال ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های سوئیس، الجزایر و عراق در گروه نخست قرار دارد.

شناسه خبر 67610